Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta, Opolskie
1 - 8 z 8
Wyniki wyszukiwania - Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta, Opolskie
Concentrix-Strzelce Opolskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail,
• Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
• Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi...
praca.pl -
Stegu Sp z o.o.-Jełowa
wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, […]
współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie tworzenia zleceń transportowych. […]
znajomości j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,...
aplikuj.pl -
Concentrix-Strzelce Opolskie
Zakres obowiązków:
• Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji.
• Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM.
• Analiza i rozwiązywanie...
praca.pl -
2 podobne oferty: Racibórz, Olsztyn
Bank Pekao-Opole
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta.
Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi dla klientów...
gowork.pl -
CCIG Group Sp. z o.o.-Opole
Rozpocznij swoją karierę z nami i zdobądź cenne doświadczenie zawodowe już teraz!
Poszukujemy studentów i uczniów do pracy na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. […]
Miejsce pracy: Opole ul. Oleska (możliwość podjęcia pracy...
students.pl -
Concentrix-Opole
Zakres obowiązków:
• Udzielanie wsparcia klientom poprzez telefon, chat oraz e-mail, dbając o pozytywny wizerunek firmy i satysfakcję klientów.
• Monitorowanie interakcji oraz współpraca z zespołem w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi...
praca.pl -
2 podobne oferty: Olsztyn, Gdańsk
Concentrix-Opole
Zakres obowiązków:
• Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila, z dbałością o wysoką jakość komunikacji i pozytywne podejście.
• Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań...
praca.pl -
Concentrix-Opole
Zakres obowiązków:
• Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia.
• Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań...
praca.pl -
Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta, Opolskie - Podobne oferty:
Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta - Więcej lokalizacji:
Zwiększ zakres poszukiwania:
Nie przegapisz już żadnej ciekawej oferty pracy!
To nic nie kosztuje, a z maili możesz zrezygnować w dowolnym momencie